#سیماـسیستمـاریا #سیماـسیستم #گارانتی ـسیماـسیستم

با تشکر از حسن انتخاب شما در خرید محصولات شرکت سیما سیستم آریا و با آرزوی رضایت کامل شما از محصولات خریداری شده ، به منظور سهولت در ارائه خدمات گارانتی و پس از فروش ، محصولات این شرکت با برچسب گارانتی سیما سیستم بر روی جعبه محصولات قابل ارائه می باشند.

شرایط گارانتی:

• گارانتی سیما سیستم شامل ۱۲ ماه تعویض و ۳۰ ماه خدمات پس از فروش می باشد. در دوره ۱۲ ماهه تعویض چناچه مشکل از نرم افزار قطعه باشد، نرم افزار آن تعویض و چناچه مشکل از سخت افزار آن باشد، سخت افزار قطعه تعویض می شود. در دوره ۳۰ ماهه خدمات پس از فروش اجزای یدکی تجیهیزات موجود می باشد و در صورتی که قطعه قابل تعمیر باشد، به صورت رایگان تعمیر می شود. قطعات معیوب نهایتاً ظرف ۴۸ ساعت کاری از زمان رسیدن به مرکزخدمات پس از فروش رسیدگی می شوند.

• با توجه به پیشرفتهای سریع در تولید تجهیزات شبکه، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه خواهد شد.

• هر گونه صدمه فيزيكي، آتش سوزي، دماي غير استاندارد، ضربه، تخريب عمدي، نفوذ آب و رطوبت و گرد و خاک، مواد شيميايي، استفاده غير متعارف و غير استاندارد نظير اتصال پورت تلفن به برق و يا القاء نوسانات برق به خط تلفن و شبكه، اقدام به تعمير يا ارتقاء دستگاه توسط اشخاص غير مجاز موجب ابطال گارانتي مي گردد.

• به منظور ارائه خدمات پس از فروش به همراه داشتن کارت گارنتی الزامی می باشد و هر گونه خدشه بر روي هولگرام پلمب و سريال دستگاه باعث خارج شدن دستگاه از گارانتي مي شود.

• مورد گارانتی فقط شامل خود دستگاه بوده و شامل تجهيزات جانبي مانند آداپتور ، اسپیلیتر و غیره نمي باشد.

• حمل و نقل دستگاه معيوب به بخش گارانتي شركت و بالعكس بر عهده خريدار مي باشد. و هرگونه ضربه که هنگام انتقال توسط پست، پیک شرکتهای حمل و نقل پدید آید دستگاه را از شرایط گارانتی خارج خواهد کرد.

• به منظور ارائه خدمات پس از فروش به همراه داشتن گارانتی الزامی می باشد و هرگونه خدشه بر روی هولوگرام، پلمپ و سریال دستگاه باعث خارج شدن دستگاه از گارانتی می شود. برای پیگیری مراحل گارانتی به سایت ssaco.net مراجعه فرمایید.

• در صورت وقوع عیوب فراگیر، مراتب متعاقبا از طریق این سامانه به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد گردید.

• در ضمن در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه مدت زمان تعلیق به زمان گارانتی اضافه می شود.

شایان ذکر است ساعات کاری واحد گارانتی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ عصر و پنجشنبه ها ۹ الی ۱۲ می باشد

تلفن: ۸۸۵۰۷۹۳۶ ایمیل: support@ssaco.net

تلفن شکایات و انتقادات: ۸۸۷۵۵۷۴۵ ایمیل مدیریت: Management@ssaco.net